helgen är slut en gång till..

hopp, då närmar sig denna helgen ocskå ett slut, men så här ser hr helgen vart iaf.
lördag; hann med riktigt mycke, va först nere och jobba, och sedan hem till amanda då vi måla om hennes rum, sen ut till överby, och sen hem till amanda igen, fick åka och hämta min mobil, men tyvärr så har ju de jävla stolpskotten tagit simkortet och minneskortet med.. tattarungar. sedan åkte jag hem och duscha och gjorde mig i ordning för att sedan bege mig till carro, va hos henne en stund och sedan gick vi bort till oite gubbar på emmas. efter de gick vi hem till carro och bada och kolla film. myys. sedan vi två,gick vi hem till mig där vi somna i sofferna, bilder kommer :)

söndag; vakna vi 12, gjorde en jätte god frulle med scones och varm choklad. senda blev det en lång promenad, och nu är jag p salongen, har färgat håret på johan . blev riktigt bra, ne nu måste jg dra mig , pappa står ute me bilden och väntar, ha de bra , kommer me bilder sen ! puss puss
 och en sak till.. plugget tar dö på mig :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0