helgens slut..


vart en riktigt lugn helg.. i fredags blev de bara myys me caroline, skoj och få va me henne igen, blir inte att i träffas så fta nu för tiden :/
sen igår åkte jag till göteborg för att kolla på burgården(skolan) hur bra som helst. ska verkligen kämpa för att komma in nu. och saken gör det ju inte precis bättre när man ligg på gränsen med betygen och tuggar fyfan.. sen blev de en god lunch och fika med mamma, och senare på eftermiddan/kvällen blev det 30 års kalas. sen när vi kom hem gick jag och la mig.. dåligt trött man va, så de va skönt de. idag blir de pääs dag. vart nere och jobbat, och nu ska jag ner och göra i ordning på rummet, sen blir de soolning. puss på de va skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0