i efterskott

hej, igår hann jag faktiskt med riktigt mkt. på morgonen åkte jag först till grästorp och kolla på emmas och carolines match, sen åkete jag hem käka lite och päste framför datorn. efter en stund åkte jag till emma, då vi mest bar tog det lugnt och sedan passa en liten hund. hah sen åkte vi ner till salongen då jag städa och under tiden gjorde jag lite ljusa slingor och sen klippte jag emmas lugg. efter en stund kom caroline och va me, senare gick vi till jocke och erikas nya lägenhet och kolla. en jätte mysig lägenhet verkligen, skulle ju inte precis tackat nej! hah sen kom jag hem vi halv 11, åt lite kvällsmat och sedan ringde jag martin och prata med han till halv två. 
haha , de va söndagen 2/11 för min den x)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0