jarrå





skolan va sjuuukt seeg, fyfan,. trodde jag skulle somna hela tiden, och så hade jag redovisning, men det gick faktiskt ganska bra. som tur va! aha
efter skolan kom jag hem och då låg amanda nere i min säng och filura sen gick vi ut och tog lite ppiccs men blev inte så bra.. sen slöööa vi som fan, kolla videoklipp på amandas mobil från i fredags och förra onsdagen, hahahah inga dåliga klipp, och de är ju man själv som bidrar till dom också! hah fina grejer de. nog me de. nu ska jag itne göra ngt, har egentligen glosor tills i morrn i tyskan men orkar verkligen inte. så får se hur de blir me den saken! haha
nu ska jag iaf ner och ta en goo macka och vaniljté´. MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0