4 månader

du som en saga och jag hoppas att vi slutar tillsammans.
vet hur det känns att förlora dig och tanken på att göra det igen
får mig bara att må dåligt. nu när jag vet hur de känns att dela något så fint som kärleken med dig
så skulle jag inte klara mig utan.skulle inte klara av att veta att du inte fanns där vid min sida.
du gör så himla mycke för mig utan att du vet de själv.
bara av att du finns där för mig får mig att må så mycke bättre. 
ska aldrig sluta kämpa för oss. du är den jag drömer om på natten och vi kan dela
allt tillsammans både gråten och skratten.
jag är din, du är min och du är bäst i världen.



för mig kommer du alltid att va en stjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0