mamma..

..det förhållande du och jag har med varandra är inte många som har. du har många gånger "räddat" mig. du tröstar mig när jag är ledsen, och du finns alltid vid min sida. du ställer nästan alltid upp för mig, och när jag tänker efter så ställer jag inte ens upp hälften så mycke för dig. kan nog va rätt dålig på att visa hur mycket du betyder för mig, och hur glad jag är över att det är dig jag har som mamma.. när vi bråkar och är sura på varandra brukar du säga: men byt föräldrar, du får väl sälja mig om jag inte duger. men jag skulle inte bytt dig mot någonting. även fast du säkert kan tro de ibland. utan dig hade jag inte vart den tjejen jag är idag. tack mamma, för att du alltid tar dig tid till mig och bryr dig så mycket om mig, även fast jag kan tycka det blir för mycket ibland. som du finns för mig finns jag också för dig, men vi visar det på lite olika sätt.. älskar dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack jag blir så rörd men så är det inget är större än kärleken och vissa människor hör ihop

love you

2009-08-16 @ 21:04:26
Postat av: Anonym

Fint skrivet Frida! Pappa

2009-08-17 @ 09:38:11
Postat av: Anonym

aw, komentarerna!! du&ullis i mitt hjärta!

2009-08-17 @ 22:11:13
Postat av: Anonym

amanda som kommma ba så du vet dansken

2009-08-17 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0