torsdag

Dagens låt : automatic -tokio hotel
Dagens frisyr: bulle
Dagens smink: mascara och solpuder
Dagens smycken: seiko klocka, kumkum ring, thomas sabo armband
Dagens klädsel: svarta tight, svart tunika & vit kofta
Dagens händelse: jobba satans bra i matten, haha
Dagens planer: träning och färga håret på hello
Dagens vill ha: en mysig jul & en härlig nyårsafton :(
Dagens saknad: långt hår
Dagens tråkigaste: regn reng reng
Dagens finaste: min skruttis
Dagens dricka: vatten
Dagens köp: ingenting
Dagens mat:  köttbullar
Dagens sjuka: amanda som har magsjuka?
Dagens kärlek:  martin
Dagens mående: helt ok

Kommentarer
Postat av: amanda

OM jag har magsjuka mer mohaha! nej men dööh, jag har hittat endel skojjga saker haha

2009-11-19 @ 16:46:19
Postat av: Lovisa

Hur ser din jul och nyår ut då?:)

2009-11-19 @ 16:47:16
Postat av: Anonym

har väl inga större planer, men jul blir hemma hos mig tillsammans med familj och släkt. sen nyår blir det förmodligen 3-rätters midda med kompisarna, fast skulle gärna vela ha med mig min pojkvän fast verkar som att han inte kommer kunna :(

2009-11-19 @ 20:29:42
URL: http://fridoliin.blogg.se/
Postat av: anna

vad har du för solpunder´? märke och färg? :)

2009-11-19 @ 20:35:04
Postat av: Anonym

har ett solpuder från bodyshop. inte så jätte mörkt men det funkar bra nu när vintern är på G. fast varierar lite till och från med olika :D

2009-11-19 @ 20:46:39
URL: http://fridoliin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Låter som en mysig jul och nyår :) Vilka är ni på julen då? Och vilka vänner blir det till att ha middag ihop med?:)

2009-11-19 @ 21:12:09
Postat av: Anonym

jadå, på julen är vi några från släkten, ca 14 st kanske. sen på nyår blir det dom närmaste tjejerna med pojkvänner och vänner :) iaf som det ser ut nu..

2009-11-19 @ 21:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0