mina mål 2010

Jag vet att man inte kan lyckas med allt, men ger man sig inte fan på att fixa vissa saker så finns det knappt en chans till att lyckas. Vissa saker mitt 2010 kommer jag ge mig *an på och kan jag inte bevisa det för andra så ska jag åtminstonde bevisa det för mig själv. Ingenting är omöjligt..
Detta året ska jag i alla fall försöka bli en gladare och bättre flickvän såsom familjemedlem och kompis. Jag ska försöka återuppta en del av tennisen. Men framförallt så ska jag böra acceptera mig själv, lära mig att borsta av onödig skit som jag oftast tar till mig som i sin tur sårar mig. Ska börja uppskatta mer i mitt liv och inte se allt som en vardag. Jag ska bli en livsnjutare, men samtidigt får man ha sina deppiga stunder också.. PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va fin du är :)

2010-01-02 @ 12:24:27
Postat av: Anonym

du är så jäkla fin :)

2010-01-02 @ 15:21:02
Postat av: Anonym

tack ni :D

2010-01-02 @ 16:18:17
URL: http://fridoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0