Måndag

Ännu en ny vecka och hoppas jag känner rätt, för känns som att den kommer gå riktigt fort, idag va de full fart i skolan, och i morgon är det två prov, på onsdag praktik, på torsdag prov och sen åker jag till Borås för att jag är ledig på fredag. Så bara proven går bra så kommer det bli en kanon vecka, blev även en mysig fika med Elin igår på StrandG, och idag träffa jag Amanda och Hannah. Hannah den jäkeln flyttar till Stockholm på onsdag så nu blir vi en mindre i hk-teamet. Tråkigt men sant.. Nu ska jag krypa i säng.. Natti natti, puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt skinnjackan? :)

2010-03-09 @ 19:19:12
Postat av: Anonym

fick den av min mamma förra året, men den är köpt på veromoda :)

2010-03-09 @ 23:26:33
URL: http://fridoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0