<3<3<3<3






frida, min glidar kollega. jag vet inte vart jag ska börja
du och jag, det finns ingen som kan göra mig så glad som du.
du måste förstå att du inte gör en människa i denna värld ledsen.
när man ser ditt underbara leende lyser man upp som en sol.
du har gjort så mycket för mig i livet att jag inte skulle kunna tacka dig hur mycket jag än försöker.
du ska veta att alla verkligen alla älskar dig och ibland är jag rädd att när du alltid ska hjälpa alla
andra,  att du inte ska ha tid att tänka på dig själv. du är verkligen den bästa och du förtjänar de bästa.
jag kan inte förklara dig med ord. jag vill att du ska förstå att du är en underbar person och du är inte värd
att någon ska vara taskig eller få dig att känna dig dålig, jag vet att dessa tre ord andvänds allt för ofta när folk
kanske inte menar det, men du ska veta. jag älskar dig



- så fint av dig, älskar dig massvis. du vet hur jag känner och tycker och det här gav mig ett leende på läpparna.
tack amanda jendrell för att du är den du är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0