fredag med mycket skratt

hinner inte blogga något nu eftersom att jag måste gå och lägga mig, ska upp tidigt för att åka och shoppa i morgon! men kvälen har vart jätte bra,. först kom amanda och sen kom emma ner till mig på salongen och båda klippte lugg! jätte fint! sedan stack jag hem och bytte om, åkte ner till stan ch träffa dom igen, då gick vi och käkade, sen va det bara jag och emma kvar så vi gick nere på stan och luffa i nästan två timmar.. kanske inte de roligaste eftersom att de va jätte kallt! men sen träffa vi jocke och ngn en lite stund och senare tog vi bussen hem till johan, där han mötte oss och sedan kom addi! hemma hos johan blev de fifa 09.. faktiskt svin kul ! måste köpa de! haha
nu måste jag också gå och lägga mig, sov så sött! puss puss

måste bara tacka emma för denna kvällen.. har vart sjukt skoj, har inte skrattat så här mkt på länge <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0