fullt öös

idag har de vart full far nästan hela tiden.. riktigt skänt att få sätta sig lite nu faktiskt.
de som inte är riktigt lika skönt är att jag börjar få ont i den jävla halsen nu igen.. får inte blir sjuk nu... 
ska nog till vårdcentralen i morgon så dom kan ta prover och se om jag kanske kan få operera bort mandlarna och något mer i halsen.. nästan lika bra att dom gör de nu direkt än att jag ska bli sjuk igen..
och eftersom att halsen inte är på topp så blir de ingen träning heller.. :/   så går dit och kollar lite en stund sedan ska jag förhopnings vis träffa caroline! och isf så blir det nog bio för våran del.. ( mamma mia) hoppas de blir gnt för de skulle va riktigt mysigt att gå på bio, har inte gjort de på hur länge som helst.. och så säger många att den är jätte bra och att man blir glad av den.. så den vill jag verkligen se! hoppas jag tycker lika dant sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0