jobbigt

inte hänt något speciellt idag. eller jo skolan tar knäck på mig just nu, så jävla mkt.
för den som vill veta så mitt schema såhär denna veckan..

tisdag- plugg + handbollsträff
onsdag- plugg + hk-prov + träning
torsdag- engelska prov + mamma fyller 38 + gymnasie mässa + plugg
fredag- inlämning i sv, so, no, musik + träning

sen är det äntligen loooov.
ska bli sjukt skönt. men seriöst börjar få ångest inför gymnasieval nu..
vet nästan säkert att jag vill gå frisör, men det jag väljer på är på burgården nere i göteborg, eller johnbauer i udevalla.
skit svårt, båda två verkar bra på sina olika sätt. om någon vet ngn om ställena så säg gärna till. vill veta så mkt som mjligt så de kanske kan bli lättare för mig att sedan välja ! aa, på torsdag är det iaf gymnasie mässa. men de har ingenting med de som jag tänkt att välja med. men kan ändå va bra att veta. så kanske blir helt andra planer.. inte för jag tror de, men vet aldrig . haha
och så börjar jag bli förkyld också. inte bra detta. har ju match på sönda. och inte vilken match som helst, de är hemma match och de ska bli lille gött !  hah förlåt om det blev ett tråkigt inlägg.. så ska sluta tjöta och gå lägga mig istället. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0