lager= kasst

vakna tidigt för att vi skulle komma iväg.. när vi väl va på lager hitt jag inte alls mkt :O har faktiskt blitt riktigt fåligt där..
inte precis så man är sugen på att åka dit igen.. de som är bra är typ martins hörna och sjöboden.. men men hitta iaf lite.. så dagens köp blev en rendig svea kofta, rosa svea trosor, vita frank dandy trosor, en grå kofta, en vit långärmad och en vid t-shirt! had hoppats på mer.. men nepp.. efter lager stanna vi hos farmor och farfar i borås och käka.. ganska mysit att träffa dom faktiskt, men behövde inte just vara en lördag kväll. kom hem typ vi halv 11. så gick ut och träffa amanda och elina lite.. sedan blev de en snabb promenix för mig och amanda ner till stan och tillbaka.. sviin hemsk va de när jag gick förbi kyrkogården själv från amanda.. nee nu ska jag liva upp stämmningen lite och ta  med mig alfons ner i soffan så blir de film, sen natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0