lör

efter att vi vakna åkte vi ner till salongen för jag skulle färga håret på johan. ( han blev jätte fin) gjorde lite ljusa slingor. va som susen i muses typ.. efter de blev de till att kola skoftebyn matchen de va seegt så vi drog ner till kanalen och sura.. humöret idag har verkligen gått upp och ner.. men nu börjar de bli fint igen. har iaf ngt vi kan göra, vi ska hem till fredrik och städa lite, ( överaskning) tyyyssst.. sen ska vi kolla film så får vi väl se när han kommer hem. nu ska jag snart ner och käka sen åker jag och hämtar amina och sen blir de stan där emma och carro är ! ha en bra lördag . puss puss

men är fortfarande lite sur för ngn jävel snodde 300/400 kr av mig igår :@ jävla fitta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0