shiett

fyfan vilken tråkig lördag de blev. hade massa saker tänkta., men som vanligt gick så gick de inte ända fram. ( säg någon gång de gör de för oss?) jaja så är de inte mkt att göra åt. gjorde iaf ingenting speciellt igår.. de roligaste va att jag låg och tjöta med martin i nästan två timmar i luren, fan va jag saknar grabben!

idag blev de allt en bättre dag,. sov ganska länge, sen åkte vi en snabbis till amanda. sen kolla fotllsmatch, skf-ifk.
efter de blev de en fika på strandgatan med amina, carro och amanda, M;YYYS.,  sen åkte jag och amina och träna, sjukt skoj va de idag. va någon sak i form av kampsport. sviiin sköjj! så vi har bestämt oss för att köra de varje söndag nu! :) sen nu i veckan har vi massa andra pass inbokade så hoppas dom är lika roliga.. nu ska jag bara pääsa och sen sova. ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0