torsdag

blev inget skrivande igår.. hann inte. men efter skolan blev de hem och fortsätta plugga. gick ju inte så jätte bra eftersom att datorn va framför mig hela tiden, så blev mesta datorn, haha. sen åkte jag med amina till sportlife och gick på ngt danspass. inte alls roligt , fatta ingenting och är sämst på kordination lr va de heter så ska aldrig mer gå på ett sånt pass igen. haha sen åkte jag hem och fortsatte med plugget. fyfan va jag tjötar om plugg hela tiden , inte meningen!

nu ( torsdag) så har jag bara vart på en lektion i skolan, hade engelska prov, sen fick vi åka hem och jobb om vi ville, så jag och elin åkte hem till henne där vi nu sitter, egentligen ska vi tillbaka sen men orkar inte så vi åker ner till gymnasiemässan direkt. sen idag så fyller lilla mamma år också, så ska möta upp henne på stan så ska hon också gå med mig på mässan och sen blir de hem och ha lite kalas för na..  ha en bra dag allihopa, pusssseli puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0