D.K.N.Y



hel lugn lördag. men riktigt go endå. tog en ganska lång sovmorgon, sedan kom amanda va hos mig en stund sedan blev de vaxning för amandas del. efter det blev det till att åka och jobba på hemma kväll. (försda jobbdagen) riktigt kul. kommer trivas som fisken i vattnet fan. haha sen efter jobbet följde jag amanda till hennes m&m. sen kom mamma och hämta mig. så åkte jag hem till ett dukat bord och jätte god mat! mamma kom hem idag med så fick en parfym.. verkligen behövligt just nu för mig.. D.K.N.Y den gröna, älskar den.. nu blir det bara till att vara hemma. ska upp tidigt i morgon, så nu ska jag hämta godispåsen och sätta på en goo film. pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0