måndag

idag har jag inte gjort någonting känns det som. vakna sent sen gick jag hemma utan att göra något, sedan blev det sportlife med mamma. va sjukt gött att få träna av sig lite. va ett tag sen. nu har vi precis käkat lite god pasta med kyckling. och ska snart iväg till carro där de blir övernattning och myys.
i morgon kommer också amanda hem och jag saknar henne. saknar också mina små skruttar som är i thailand och indien, de har vart borta alldeles för länge nu.
och en sak till skolan om några dagar. jag vill verkligen inte, mår dåligt och får ångest när jag vet vad som väntar
mig typ :( men nu ska jag inte tjöta mer för nu ska jag ner och packa min väska , sen ska jag bege mig mot caroline. 
ha de bra. pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0