onsdag


Ledig hela dagen...
Så startade med att åka med Carina ut till överby. Sen hem en stund, drog en liten nappiiiee och sen ner till mamma på salongen. Efter de träffa jag Amanda en stund och till sist hem igen för att städa rummet som nu mer är kliniskt rent.. LIKE !! Nu ska jag sova, och i morgon väntar sista skoldagen, avslutning för syster och efter de en tågresa till Borås eftersom vi ska fira Simon som tar studenten på fredag. Nu ska jag sova sen i morgon tar jag semester 10 veckor framåt.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

tar simon kangethe studenten?

2010-06-09 @ 23:51:35
Postat av: Anonym

tar simon kangethe studenten?

2010-06-09 @ 23:52:06
Postat av: Anonym

nej det är simon kämpe som har studenten :)

2010-06-10 @ 13:18:23
URL: http://fridoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0