5;ans växel?.. naah



lugn dag , först skolan sen har jag vart hemma och tatt de lugnt.
mamma skulle ha tjejkväll så hon skicka ut mig alice och pappa en liten stund medans
hon fixa i ordning och gjorde mat. s¨å vi tog bilen och stack iväg.. och vem körde inte då? om inte jag..
hah , sjuukt skoj, och gick faktiskt riktigt bra, kopplingen funka perfekt i början men sen på ngt konstigt
vänster så gick det inte riktigt lika bra i slutet när jag körde. men annars va jag KING. haha
sen åkte vi och hyrde film på hemmakväll och nu har jag precis kollat klart, helt okej va den.
nu ska jag inte göra så mkt. ska gå upp och se om finns lite goa grönsaker att knapra på;) höhö
och så ringde felicia, sjuuukt underbar tjej de. så i morrn ska vi ner till salongen så ska vi fixa håret på
henne. najjs najjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0