F

oj oj oj, nu har jag inte skrivit på jätte länge. har inte vart inne på datorn så mkt, så har inte haft så mkt tid till att kunna skriva.. men har inte så jätte mkt att skriva om heller.. i veckan har de vart lugnt. onsdagen va underbar, va och käka ute me tjejerna sen blev de bowlig. och kanske va jag lite för kaxig i början för sen sluta de som de gjorde . men de va riktigt skoj , aa tjejerna vet va jag menar. haha , men bjuder på de! 
 på torsdagen va de ganska lugnt jobbade några timmar på H-K. sen va de träning och på kvällen va vi me martin och jonis. blev inte så mkt sova den natten och sen kl 9 skulle jag och amanda upp och jobba igen. så blev ett kort hejdå med martin på morgonen, som sedan på dan åkte hem till furudahl igen.. grabben är ju bara underbar! så ska försöka åka upp te han ngn gång snart :)
sen på fredag kvällen blev de paardey. börja i skogshöjden med skogshöjdarna och några från oss här nere. sen bar det av till lextorp för mig amanda och amina, där vi blev hela kvällen hos oscar, med gubbsen. mkt trevlig kväll måste jag säga. har tyvärr inga bilder, men de klarar man sig utan :) 
ikväll händer det inte mkt spciellt. orkar typ inte göra ngt. så kanske blir en fika på strandgatan lr något. nu ska jag iaf bara pääsa. ha de så bra . pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0