helgen

blir ett ganska tråkigt inlägg om helgen, och eftersom det inte hänt så speciella saker så kanske de blir segt att läsa.
i fredags träffa jag elin och linnea, först gjorde vi inte så mkt, sedan gick vi ner till stan och sen hem till linnea, där vi satt och tjötade till kl va två. då de va dags att gå hem eftersom att jag skulle upp och jobba dagen efter. lördag blev lugn, efter HK blev det frukost på stan med elin och linnea, sedan bio med carolione, anna, alice och emelie. mys, efter bion gick jag och caroline till strandgatan och träffa maria och amina och så blev det en liten fika. sedan bar det av hem till carro där vi såg på film ,och de va ju inte precis en höjdare, låg tydligen 3;a på topplistan men det kan jag inte precis förstå. men men ,.
 idag var det upp tidigt och match, förlora med 13-15, lite surt hade vi bara vart på topp första halvleken skulle det nog gått bättre. men det är sånt man säger nu efteråt.. bra sepalat iaf av de som va me! nu blir det snart salongen för mig och sen ska jag hem och käka lite gött och prata me martin. hah, bra de! fast innan de ska jag också kolla igenom andra avenyn avsniten! :>D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0