börja tänka om

man känner sig så hemsk när man tänker på hur mycket man klaga över vissa saker. vissa människor ligger och är svårt sjuka, andra kanske håller på att svälta ihjäl, ja de finns massa olika saker som gör att många människor lider och har det riktigt svår. och man själv tycker synd om sig själv för att allting inte är precis som man vill. jag vet hur det är att förlora någon. och kan också på ett sätt som kanskealla inte kan sätta mig in i hur det känns för dom som har förlorat, kanske håller på att förlora eller som nyss förlorat någon. hur det faktiskt känns för dom. det är inte lätt ska jag säga..
det jag vill med detta är att jag ska fan börja tänka om! sluta klaga på saker som kanske inte är så stora igentligen. ska börja vara glad och lycklig för det fina som jag faktiskt har. nästan alla jag kännerär friska och mår bra. jag har en underbar familj och världens bästa vänner. hoppas att många andra känner somjag.. det jag har här i baktanken är tanken på Madeleine, som nyss dog i canser. läste hennes blogg. jag kände henne inte. men så stark hon verka va, hon verkligen kämpade. man kan också läsa hennes mammas& hennes pokväns bloggar. dom båda två har skrivit jätte fint. och man förstår hur mycket dom verkligen älskar henne. besök hennes blogg och se hur stark hon faktiskt var. jagefrisk.blogg.sehennes motto va, if you dream it, you can do it.   r.i.p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0