....


BILEN... GEE MIG TACK!!


börja med en dålig morgon.. men som tur va så blev det bara bättre och bättre ju längre in på dagen det gick.
i skolan va det massa att göra.. hade redovisningar, inlämningar, läxförhör mm. efter skolan träffa jag amanda, sedan åte vi ner till hemmakväll och hade möte. sen blev det en snabbis hem till amanda och senare träning. i helgen vet jag inte riktigt vad som händer.. ska nog träffa tjejerna i morrn. och på lördag är det äntligen match!! sen på kvällen får vi se. söndag blir nog rätt lugn, kan bli att jag får åka med ut till kusten och hjälpa till lite med båten som snart ska köras hem. men vi får väl se hur det blir. (:
 ne nu ska jag ner och städ mitt rum. ser verkligen ut som bagdad lr något i den stilen. hah, köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0