monday

första dagen på praon.  inte ngt speciellt för mig eftersom att jag är med mamma på salongen. men ganska gött endå.  på rasten gick jag och mamma och käka och så blev de lite snabb shopping köpte ett par skinnstövlar, svarta chinos och en stickad tröja.. i morgon ska jag få träfa på att sätte upp balfrisyrer. ska faktiskt bli skit sköj! och har tänkt rätt mycke på va jag ska göra för val och som det ser ut nu ska jag iaf söka ner till burgården i göteboerg..
efter praon va de träning sprang 400/500 på tid. gick la ganska okej. 
 och nu är de inte lång tid kvar tills de sunda livet börjar. 1 oktober slutar jag carro och amina med godis, chips, glass och all annan skit. sen kommer mitt tränings-schema se ut så här;

måndag; handboll hall + fys
tisdag; hallträning
onsdag; gym med amina
torsdag; hall + fys
fredag; gym med amina
lördag; förmodligen match. när dom är igång helt
söndag; gym med amina .  
 
så nu jävlar ska de tränas! haha hälsa oss lycka till! hihi
 nu ska jag gloo tv lite., pusseli puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0