nu rullar de på.

dagen började med skola,. kom hem lite eter två. vid tre kom amanda senare åkte vi ner till stan och så kpte hon en parfym. efter det blev det hem till amanda för att hämta lite saker, på vägen hem blev det lite kort i det fina vädret. när jag sedan kom hem till mig så hade pappa vart och köpt en ny mobil til mig som låg på köksbordet. gulle han! haha, så nu har vi fixat liet med den och så har vi kopplat ihop in stereo. gött gött! nu ska jag íväg vilken sek som helst och träna.. ska bli gött att sprina av sig lite , en annan sak som är gött är att jag blv klar med en tyska och svenska inlämnings sak idag. kanske lägger upp svenska saken ngn dag,handlar om mitt liv typ sen jag var två år.. ne nu måste jag rusa, skriver inget mer sen kommer hem sent.. är ju dagen-D idag! haha puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0