sjuk igen

då va denna helgen också slut,. och halsflussen är tillbaka. fattar inte vad som är felet. sitsta veckan på lovet blev jag sjuk sen tog de en och en halv vecka så fick jag halsfluss. och så nu va de en och en halv vecka sedan som halsflussen gick över fast nu är den tillbaka igen. sjukt jobbigt ass. jag som hade så mkt på schemat idag. skulle hälsat på carro som har kommit hem från operationen nu, sen skulle jag kanske träffat emma och sen kanske elin en liten stund. men det blv inget med de det blev en sjukdag ist. och mammsen är nu nere i mallis och har de gött den lilla fuskisen.. men jaja nu ska jag inte tjöta mer, har inet så mycket mer att tjöta om heller så.  ha de bra / PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0