happy frayd

kom precis hem från avslutningen med handbollen och är happy happy!
blev årets a-flicka, inget jag trodde att jag skulle bli men sjukt kul. iihi

frida är en go och trevlig tjej som har ställt upp för sina lagkamrater.
inte minst genom att erbjuda sig att stå i mål när laget blev av med sin målvakt
(vilket hon aldrig har gjort tidigare). hon har stått både i seriespel och cupspel och
klarat av detta med stort beröm. detta är en stor bedrift och visar på ett stort hjärta
för hela laget.            grattis till Johan också som blev årets a-pojk. 
 
nu ska jag ner och äta och sen ringa martin. puss på er
 

Kommentarer
Postat av: am anda

glad frö din skull love :) bara så alla vet. JAG ÄR DEN SVIKANDE MÅLISEN!!!!

2009-04-23 @ 21:01:00
Postat av: frida

åå tack hjärtat.

hah men lägg av nu v a :D

2009-04-23 @ 21:28:59
Postat av: Anonym

grattis hjärtat mitt , så kul :D

2009-04-25 @ 11:59:45
URL: http://eliiinkarlsson.blogg.se/
Postat av: Björn

Vilka fina hedersbetygelser! =)



GRATTIS FRIDA!



Kramar



2009-04-29 @ 16:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0