låten?

utan dig vid min sida så kommer jag gå under
du vet vad jag känner och du vet vad jag vill
jag kommer alltid finnas här för dig så säg bara till
om du behöver mig så vet du vart du hittar mig
längst ner på livets skala där jag älskar dig
för den du är du kom till mig som en ängel
du säger till mig varje dag att jag är den bästa vännen
men jag älskar dig mer än så det vet du mycket väl
men vännen det kan inte bli något annat nu
men jag hoppas på sen
du är den bästa den jag drömmer om på natten
vi har delat allt tillsammans både gråten och skratten

om du va min skulle jag aldrig släppa taget
skulle älska dig ta hand om dig till sista andetaget

Kommentarer
Postat av: Anonym

sofijah ängel ?

2009-04-03 @ 16:07:09
Postat av: frida

haha ajjemen x)

2009-04-03 @ 17:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0