början på livets andra period

sista dagen på sommarlovet. och vet inte riktigt vad jag ska säga om det., har gått så sjukt fort. i morgon är det första dagen på gymnasiet. känns faktiskt som att det blir en ny period i livet. innan har man gått på dagis, och skola med samma kompisar nästan hela livet. nu är man påv väg in i vuxenvärlden och allting blir helt nytt, ny skola, ny miljö nya kompisar, nya rutiner och ah nästan allting blir nytt. och nervös är jag. men tror allt att de kommer bli kanon, det blir ju vad man gör det till. :)

idag börja jag iaf dagen med att jobba sen blev det stan en snabbis. och nu ska jag bara ta de lugnt sen mot kvällen ska jag fixa hellen och elinas hår. pussss

 
blev en ny parre idag från D.K.N.Y 380:- kicks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0