jag vill

har börjat fundera lite på tatuering. är sjukt sugen på att göra en. men vill inte ha något för stort och synligt. så en stjärna eller ett hjärta någonstans på foten skulle vart lite göll. första tanken va att göra något av s & h under foten. men eftersom att huden slits så mkt där så har jag en ny liten idé. tänkte att om jag hade gjort ett hjärta under fotknölen nu, och sedan när jag fått barn fylla i deras namn vågrätt brevid hjärtat. skulle inte de vart fint? för ens barn kommer ju alltid va ett hjärta eller en stjärna för föräldern.

men så har man ju en mamma som man måste tjata på ett tag till!
 

Kommentarer
Postat av: emma

sv: jo de är bra med mig :) hur är de själv?

2009-08-04 @ 18:27:29
URL: http://graahnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är skitsnyggt!

2009-08-14 @ 13:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0