kan man beställa lite längre dygn?

åh vet inte riktigt.. visst är det skönt att man har börjat få lite rutin på dagarna. upp i tid, sängen i tid, träningar mm. men det är typ vad jag hinner med. alla kompisar.. känns inte som jag har någon tid till det. är alltid van med att kunna ha massa kompisar runt omkring mig efter skolan, innan och efter träning osv men nu när man går upp sex varje morgon och kommer hem halv fem.. då är man verkligen dötrött, och man gör inget annat än att käka lite snabbt och sedan vidare på träning.. och snart kommer läxorna in i bilden.. ush hur ska jag orka med allt detta? men jag ska allt fighta

Kommentarer
Postat av: vesna

tack :) fin header.. ska vi följa varann via bloglovin om du nu har d? =)

2009-08-27 @ 16:59:10
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0