torsdag

upp tidigt för att ta bussen till skolan.. jobbigt, men man får vänja sig. sluta vid 20 över tio så efter skolan blev det en snabbis på stan med matilda och frida. när jag kom hem sen gick jag bort till sportlife och träna lite. och nu har jag precis käkat och väntar på att m&p kommer hem så att någon kan köra mig till jätten, ska ha någon utedag med alla 1;or i morrn så måste ha med some food. inga större planer inför helgen. blir nog hemma, men kan ju alltid hoppas på att min favorit kan komma hem..

Över berg och hav ska jag bära dig,
när vi blir gamla tillsammans och regn blir till snö,
står jag vid din sida, inte rädd för att dö.
Tillsammans, vi ska alltid va tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0