back

Då va julen över och jag är tillbaka igen. Men kommer nog inte blogga lika mycket om vad jag gör under dagarna pga att jag tyckte det var rätt skönt att slippa tänka på blogg osv. Så kommer blogga då och då lägga upp musik, bilder och annat. Julen har vart jätte bra, var hemma hos mig på julafton sen hos martin på kvällen. I lördags fira jag jul i Borås tillsammans med farmor&farfar plus kusinerna. Hoppas ni alla också haft en bra jul. Nu är det bara att ladda om och börja tagga för NYÅR. weei! puss puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter skönt. Vad har du för nyårsplaner då?:) Kram!

2009-12-30 @ 00:00:07
Postat av: Anonym

Blir en mysig samtidigt rolig 3rätters midda med mina godingar. :)

2009-12-30 @ 22:44:01
URL: http://fridoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0