onsdag

Skolan va jädrigt seg, men annars har det vart en bra dag. Ska färga och klippa håret på Jonis senare, va ett tag sen man träffa grabben så ska bli skoj. Ska lägga mig i tid idag i alla fall. Är dötrött på dagarna nu för tiden. I morgon blir det en tur till borås över kvällen för att kolla Martins match tillsammans med Carina. Mys mys..

Måste även säga att jag börjar verkligen få julkänslor. Helt frostigt överallt, massa julstjärnor i fönstrena, minusgraderna har hittat till sverige och det är inte bara massa regn, önskelistan är nästan gjord, och alla julklappar är planerade så på söndag köper jag klart alla julklappar tillsammans med Amanda i Göteborg. HÄÄRLIGT! nu hoppas jag på en mysig vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0