onsdag

börja dagen med att jag och amanda skulle jobba. nere på jobbet ringde mamma och sa att jag hade fått tid hos läkarn och att jag skulle operera mig i morgon, så gick fort dedär. haha han knappt tänka, men jaja, nu väntar iaf en operation i morgon bitti. efter sjukhuset och prover åkte jag en snabbis till mormor och sen hem till amanda. där blev de inget speciellt utan bara tjöta och kolla kort. myyss älskar den tjejen massa. + att jag fick en jätte fin klocka av henne
tack så mkt gull unge, i love it
nu ska jag inte tjöta så mkt mer. måste ner och packa och lite sånt, hemma ngn gång på fredag igen. pusss

Kommentarer
Postat av: amandis

allt för dig, det vet du:)

2009-01-12 @ 09:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0