cocoo.se

  
 

Kommentarer
Postat av: EllenOlsson

Åh så snygga! Jag är helt kär i alla dessa nitarmband ;o

Fast jag fick mig ett himla snyggt i veckorevyn idag som jag är väldigt glad över :) tänkte om du var intresserad bara.. =)

puss!

2009-07-26 @ 22:43:12
URL: http://lnolsson.blogg.se/
Postat av: EllenOlsson

åh, va snygga! ;o jag är helt kär i alla dessa nitarmband ju..! Jag fick dock med ett i veckorevyn idag som jag tyckte var helt underbart! Ett svart med guldiga nitar, görfint! tänkte om du var intresserad =) och just det, du frågade hur det var med mig (a' jo, det börjar bli bättre nu faktiskt, det var lite killproblem bara duvet, men det börjar kännas bättre nu (: jag blev så glad när du frågade hur jag mådde (L) hur är det själv förresten? inte för att du verklar må dåligt eller så, inte alls, uran bara för att checka läget (=

ha det gott.. puss! <3

2009-07-26 @ 22:48:21
URL: http://lnolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0