gymnasie

Låg inatt och hade faktiskt riktig ångest över gymnasiet. Vet inte riktigt varför, men kommer sakna dendär tryggheten som jag hela tiden haft på stavreskolan. Nu kommer man till en ny stad där man inte känner någon. Självklart kommer man ju få massa nya kompisar som man kommer trivas med. Men det känns fortfarande tråkigt att "lämna" det här hemma. Det är en mardröm för mig om man skulle tappa kontakten med alla mina pärlor hemma i stan. Men visst de blir vad man gör det till, och aldrig att jag kommer släppa taget om trollhättans pärlor.

Sen veta att man inte kommer kunna ha så mycket tid till att träffa Martin känns också rätt tungt. Kanske blir att vi kan ses någon gång i månaden. Han har skola, och fullt upp med hockey, matcher fram och tillbaka som kommer ta grymt mycke tid. Och jag ska pendla flera timmar i veckan till och från skolan, har handboll, matcher, och måste ta mig tid till mina vänner där hemma. Sen att det är ett distansförhållande som vi har nu, det visste vi båda från början. Och egentligen så är ju inte de viktigaste att man hela tiden måste träffas. Utan det viktigaste är att man vet om att man finns för varandra, vänner som pojkvän.

nu blir det udevalla östrabo-yrkes /frisör som gäller för frida tallberg.


Kommentarer
Postat av: Linnie

Det låter bra med uddevalla fridis:) tror du valde rätt! Hoppas du har det bra ute i båten! :D

2009-07-30 @ 10:54:33
Postat av: Anonym

ah får hoppas de blirbra, men kommer sakna er så jädra mycke.. ne de suger i båten just nu. haha regnar ju bara,.

2009-07-30 @ 16:50:34
URL: http://fridoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0