måndag & åhus väntar

gick upp i tid för att åka med mamma & alice för trimma alfons i vara. under tiden tog vi bilen in till lidköping och tog en fika. kom hem ca vid fyra då åker jag ner till stan en stund, sola en snabbis och nu ska jag inte göra speciellt mycke, måste packa sen lägga mig i tid. för tidigt i morgon åker vi ner till åhus. wiiiie.
kommer bli dåligt med bloggande, men när jag kommer hem igen så ska jag allt ladda upp massa bilder mm. fortsättningen på veckan efter åhus kommer ju fortsätta med samma fart för direkt när jag kommer hem så är det fallens som gäller. puss och hej

   

Kommentarer
Postat av: EllenOlsson

åh, att du inte hörde av dig när du var i lisch, det var ju jag också nästan hela dagen! :)

2009-07-14 @ 18:53:25
URL: http://lnolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0