rörd liten frida..

hadu amanda.. om du blev glad när du kolla din blogg, så finns det inte ord för hur glad jag blev när jag fick läsa allt detta. du är inte vilken vän som helst, du är en bästa vän. älskar dig min mandis.
________________________________________________________________
tihi vad glad jag blev när jag såg att loppan hade skrivit ett litet businlägg!
måste säga att jag saknar dig så mycket nu, och vet att vi inte kommer ha lika mycket tid för varandra nu när gymnasiet startar, men vi ska klara detta, för vi är så pass tighta att ingenting ska få komma emellan oss! som vi pratade om igår vi kommer inte ha samma goa "göra ingenting dagar" och bara ligga i din säng och porata osv, men jag menar det klarar vi oss utan även fast det är underbart! men vad som än händer fullkommligt vägrar jag att tappa kontaken för det vi delat och delar tillsammans är fan oslagbart!

Allt vi har gjort tillsammans, du är underbar frida och det hoppas jaga tt du vet! du är en utav mina bästa vänner och jag är så glad att vi fann varandra, visst iblaand har jag varit en riktig idiot mot dig, och  gud vad jag skämms över det! jag har inte råd att förlora dig, det finns inte i min värld, du är en del av mig, jag vet att du har träffat världens bästa pojkvän och jag är så sjukt glad för eran skull, två underbar människor, men samtidigt vill jag inte förlora dig och det hoppas jag att jag inte gör, eller jag är nästan säker på det, cause I love you, and I need you, och jag hoppas att du känner detsamma, jag tycker att du är en utav världens mest fantastiska människor Frida Ulrika Tallberg, jag är stolt över att få vara din vän!

Gah nu sitter jag här och lipar! detta känns så knasigt, vi håller på att bli vuxna och allt vi har pratat om; det vill jag göra när jag blir stor, det kommer vi snart kunna göra! åh det känns underbart att bli vuxen men ändå så konstigt på något vis.

kommer sakna alla "sova över" nätter, när vi rymde ut genom källaren och var ute hela natten, vi hade inte ett skit att göra men var ute för att vi egentligen inte fick, och då blev det extra roligt! hade vi fått vara ute mitt i natten hade vi aldrig gått ut för att det inte fanns någonting att göra, jag kommer sakna när vi åkte upp till jättn och "hänge" bara för att se om det var någon annan där för att vi inte hade någonting att göra. Jag kommer sakna alla gånger vi ljugit för våra föräldrar om sjukt onödiga saker för att inte åka dit själva för att vi tänker på att han kan säga det till henne och hon det till honom, alltså vi är faktiskt rätt smarta ändå snutten! ;)

 vad är det mer vi har gjort? eller ska jag jag säga, vad har vi inte gjrot? känns som vi har delat det mesta tillsammans faktiskt, och mina föräldrar ser dig som en familjemedlem så vi är nästan som syskon, eller något! tihi! När jag slirade med DIN moppe och du blev skit sur! och när din pappa sedan sa att jag antaglien hade brutit armen fick du dåligt samvete och sa förlåt för att jag skrek på dig! När vi grillade och det blev översvämning, alla RUGGIT fula kort vi har tagit på varandra, alla gånger vi har sagt; fan vad fet du är, alla gånger vi sagt jag älskar dig jag vill aldrig förlora dig, alla gånger vi bråkat för att vi har varit kär i samma kille, alla gånger vi har varit på kusten och bestämt innan att vi ska hitta varsinn kille, och när vi kommer hem och inte ens snackat med en jävel, när vi har sagt; ska vi dra ut och springa känner mig så fet, och på vägen ångrat oss dratt till hemmakväll och köpt en fet godispåse och lagt oss och snackat i din goa säng, alla mornar vi har krigat oss upp tillsammans för att jobba, alla gånger vi bråkat när vi har gjort oss i ordning och direkt efter sagt förlåt för att jag är så kinkig när jag gör mig i ordning.
alla gånger vi har ringt varandra och frågat; jag har ingenting att ta på mig ikväll kan jag få låna någonting av dig?? gaah jag har inga kläder!!! alla gånger vi har kommit försent till saker men bara tänkt; eh fint folk kommer sent! alla gånger vi har förstört träningar och konfa lektioner för att vi skrattar åt ingenting och åt saker bara vi förstår, alla gånger vi har skrattat åt saker som inte är kul eller folk som gör sig illa. alla gånger vi har försökt sälja fula saker för att få snabba cash haha jag kan sitta här och skriva hela kvällen,

men detta är bara lite utan sakerna vi har gjort, DU ÄR SÅ BRA!! / amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bus ungar vad menar ni med att ha smugit ut genom källar fönstet och ljugit för sina förälrar e inte det olagligt nu blir det snacktime

2009-08-16 @ 21:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0