klass 9a vi är nog oslagbara

  
vet inte riktigt vart man ska börja på den långa historian tillsammans med klass 9a.
fast med bara en vecka kvar tillsammans så börjar de bara bli allt mer jobbigt att behöva lämna er. okej det har alltid vart saker man stört sig på fram och tillbaka på vissa folk och jag vet att folk säkert tänkt så om mig också. men jag älskar er  allihop. ni är ju min lilla familj.. glöm inte av mig.. för ni alla andra ( i alla fall nästan alla) kommer fortfarande träffas på gymnasiet om inte mins i korridorerna. många kommer också gå vidare tillsammans i nya klasser. men jag kommer varken gå på skolan eller i någon av era klasser. tråkigt men det ska också bli spännande med något helt nytt. ni kommer i alla fall alltid att följa med inom mig. för er glömmer man bara inte. love
  

Kommentarer
Postat av: Björn

Ni ser då ut att ha det 3-vligt! Och det är ju huvudsaken! =)



Hoppas examen blir oförglömlig!



Du är oförglömligt söt iaf!



Enligt mej..



SommarKramar



2009-06-03 @ 23:12:42
Postat av: Anonym

haha vi har det allid trevligt!

2009-06-04 @ 11:35:20
Postat av: Björn

Bra det så.



=)

2009-06-04 @ 23:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0