FRÅGOR & SVAR

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?
sv: vi har inte vart tillsammans så länge, snart en månad. men känns riktigt bra tillsammans med martin så får hoppas att det håller länge.

Hur gammal är du / när fyller du år?
sv: 16 år, och fyller år 14 januari

Har du många läsare?
sv: nej har inte så jätte mycket läsare, ca 110-170/ dag, men ofc bättre än inget. Bloggar ju ju inte i syfte med att ha så många läsare som möjligt, utan för att jag tycker de är skoj. och sen får de som tycker min blogg är bra läsa hur mycket de bara vill, de blir man ju bara glad av. 

Vad vill du bli när du blir stor?  
sv: som jag har velat nästan hrla mitt liv, så vill jag fortfarande bli frisör, så blir frisörgym nu. så bara att hoppas på det bästa. har ju mina framtidsplaner så.

Hur lång är du och vad väger du?
sv: jag är 1.66 lång, och vikten håller just nu på att pendla, men är på väg neråt precis som jag vill.

Hur sminkar du dig och vilket smink använder du?
sv: först tar jag alltid en återfuktande kräm, sen foudation, efter det böjer jag mina fransar, så lägger jag först på en vit mascara som förlänger dom, sen tar jag på den svarta. och sist men inte minst tar jag lite puder, ovh antingen rouge eller solpuder. så sminkar jag mig till vardags, kan ibland bara va foudation och mascara också men oftast inte.

Jobbar du , isf vart?
sv: ja jag jobbar på hemmakväll och ibland på mammas salong.

Hur fick ju jobbet på hemmakväll?
sv: eftersom att det är amandas morbror som äger de, så jobba amanda där först, sen va jag med henne och hjälpte till lite och så fick jag förfrågan om att börja jag med.

Festar du mycket ?
sv: nej.. kan jag inte påstå att jag gör, men lär bli mer fester till sommaren.

Vad anser du som meningen med ditt liv ?
sv: att försöka leva så lycklig som möjligt, livet är oerhört kort med tanke på hur länge man är död.

Vad fick dig att börja blogga ?
sv: vet inte riktigt, tyckte det verkade skoj att ha en egen sida där man fick skriva av sig lite.

Hur mycket shoppar du för vaje månad ?
sv: det är helt olika vad jag shoppar för i månaden, beror också på vad jag köper för kläder. men allt som allt så brukar jag göra slut på lite mer än 2000 i månaden, pengar till fika, mat, vissa kläder, nöjen, sen har jag turen som slipper betala min mobilräkning och de flesta kläderna med.

Vem betalar dina kläder ?
sv; det gör min snälla lilla mamma för det mesta

Gillar du ditt utseende? /Vad är du mest nöjd med på din kropp?
sv: gillar och gillar, vissa saker är jag nöjd med andra inte, så är det väl för de allra flesta?
men visst kan jag erkänna att jag är nöjd ibland, men inte alltid. försöker göra så gott det går för att se bra ut.
sen tycker väl alla olika om det, men bry jag är jag. det jag är nöjdast med på mig själv, det är nog faktiskt mina bruna ögon.

så blev några frågot och svar iaf, orkade inte ta med alla. men hoppas de är bättre än inget, nu är kl mycke och jag måste sova, natti natti, puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Blir ledsen när jag läser att du vill gå ner i vikt!

Du är ju
jätte fin* NU!!

Kram

2009-05-06 @ 23:59:37
URL: http://jojosplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

precis, du behöver verkligen inte gå ner i vikt.... du är ju jätte fin

2009-05-07 @ 15:39:43
Postat av: Anonym

hah, tack så söta ni är. men ofta kan det va så att andra anser att man är så bra, men man måste vara nöjd själv också.

2009-05-07 @ 22:53:38
URL: http://fridoliinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0