lördag-söndag

dåligt med bloggande nu över helgen, men vädret har vart så bra och de har vart fullt upp med allt
så har inte haft tid till någon dator. igår så hände de inte speciellt mycke på dagen, men på kvällen
skulle jag och amanda va lejonet och björnen på en stor fest uppe på alberts och de va en riktig hitt.
efter det blev det hem till mig, blev väldigt lugnt så kolla film me amanda, martin, jonis och axel.

idag  har jag redan hunnit va iväg och jobbat, och ska ta de lugnt en stund nu sen blir det först
fotboll på nysätra, sen fotboll på edsborg. och hinner jag med sen så måste jag försöka hinna med
en springtur också, men de ska jag allt försöka få till. ha en bra dag och hoppas ni haft en bra helg. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0