shopping sugen!

då va man ute i båten.. va borta och fönstershoppa lite förut, kolla in på alfons och pennylane, såg ut som dom fått in riktigt fina kläder, så i morgon går jag och mamma bort och ser om vi kan hitta oss något snyggt.. dock är de rätt dyrt men de kostar att ligga på topp! måste ju spara lite cach till tisdag också då jag och amanda glider ner för shopping i göteborg. sjuukt sugen!

i götet tänkte jag att jag skulle hitta:
klänning
väska
smycken
myströja
några söta skor
shorts
och någon fin tunika/blus
även en "shortsdress" skulle inte sitta fel. men får se vad de blir!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar din blogg, din stil och hela dig, men lägg ut mer bilder på dina olika outfits. you are great

2009-05-21 @ 00:45:16
Postat av: Anonym

mer dagens-outfits bilder där det står vart allt kommer ifrån(:

ha en bra dag!

2009-05-21 @ 12:03:48
Postat av: Anonym

va skoj att höra :) ja men visst kan jag fixa det, de är ju inte så sårt.. men börjar med det till nästa vecka då. kanske någon gång nu i helgen :)

2009-05-21 @ 13:43:31
URL: http://fridoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0