<3<3<3

Tjejer. . att behöva lämna er kommer bli fruktansvärt jobbigt.
 Men ni finns hela tiden med mig och jag älskar er i mängder.
 I ca 13 år har jag hållt ihop med er. Men det är bara början,
om er släpper jag inte taget, så länge ni inte släpper taget om mig. 
Att börja på en ny skola i en annan stad, visst är det spännande.
Och det ska bli kul, men kommer nog aldrig känna den trygghet som jag gjort
 tillsammans med er alla mina skolår.
Ni är underbara.
                                                                                   


Det finns en blomma vit som snö,
kan ej vissna kan ej dö,
dess namn känner ni nog igen,
trofast vänskap heter den.

Kommentarer
Postat av: Evelina

tack detsamma :)

kram

2009-05-07 @ 16:42:34
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kommer sakna allting så mycket! Jag kommer sakna att vi kommer minst fem minuter försent varje morgon, att vi bossar över våra stackars klasskamrater, att vi sitter och gör ingenting på tyskan, men vet du vad jag kommer sakna mest av allt? Att ha dig bredvid mig påväg till skolan, i klassrummet och i korridorerna. Alla andra vet jag att jag kommer att träffa lite då och då, men inte min lilla-frida! Och det värsta är att jag redan nu vet att vi kommer att växa ifrån varandra mer och mer ju mindre vi träffas, men vi måste lova varandra att ALDRIG växa ifrån varandra helt! Någon gång ibland måste fel men ändå rätt träffas och dra en trudelutt, det måste vi!

2009-05-07 @ 19:24:21
URL: http://liinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

frida, jag blir fan gråtfärdig när jag läser det här. det känns riktigt jobbigt, du och ja och linnea, de har liksom alltid känts så tryggt, vi har alltid vetat att vi har varandra. Våran lilla samling innan skolan i svängen, numer är vi kända för att vara "dom 3 brudsen som kommer försent för att dom håller varandra i handen till skolan". Och det vill jag att det ska fortsätta att vara, okej att det ska bli sjukt skönt med sommarlov nu, men samtidigt känns det så jävla sorgligt! ALDRIG MER kommer vi sitta tillsammans , vi tre, och dampa. MEN, ja vet att vi kan klara detta om vi bara vill, ja vill, och det vet jag att ni också vill! Har man viljan, klarar man allt, och den vänskap vi har, är guldvärd, inget man bara kastar bort, så ja vet att på något vis, kommer det alltid va vi. mina små hjärtan, så bäst är ni / eran elin

2009-05-07 @ 20:02:33
URL: http://eliiinkarlsson.blogg.se/
Postat av: Emma Smith/ ilovenutmeg

Taack! Det är bra med mig! Hur är det själv? =)

2009-05-07 @ 22:48:23
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0