ett fel jag aldrig kommer ångra

Jag saknar er. De vanliga vardagspratet, mötena i svängen, alla mornar vi kom försent, allt dumt vi gjorde i skolan, alla sånger vi sjöng, vårat omogna & fjantiga beteende, våra dumma idéer, våra pratstunder efter träningarna och mycket mer. Nu har vi gått vidare och tiden finns inte längre till för alla de där små sakerna, men tänker på er varje dag. Och en gång föddes jag för att vara en del av världens största FEL precis som ni.. Men hur många fel man än stöter på, hur många fel man än gör, och hur mycket fel de än kan bli. Så finns det inget fel som är så bra som vårat. Vi är och kommer alltid vara världens bästa och meningsfulla FEL. Jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Björn

Det var minsann en söt trio!!

2009-11-16 @ 22:31:33
Postat av: Anonym

frida tallberg du är en av mina två allra bästa vänner, när jag läser detta blir jag så otroligt glad, samtidigt som det gör riktigt ont att läsa det. Det är hemskt att inte tiden räcker till så att vi kan ses oftare, för jag saknar dig! Ditt goa skratt och alltid en trygg famn. Men det finns fortfarande kvar, du är kvar och vi är kvar, enda skillnaden är att vi inte får vara med varandra lika ofta, och det gör verkligen ont! Vi tar tag i detta, vi glider inte isär. Det får absolut inte hända för du är en vän för LIVET & det menar jag verkligen. Vi får klämma in de små tider som finns över till att ses, och sen vet vi att vi alltid finns där för varandra, så som det alltid har varit och alltid kommer att vara. Älskar både dig och Linnea, ni är dom bästa som finns och som du säger det finns inget fel som är så bra som vårat, och det finns inget som kan ta den platsen, för ni har faktiskt gjort mig till den jag är. älskar dig

2009-11-16 @ 22:44:38
URL: http://eliiinkarlsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tjejer jag sitter här helt tårögd! Mest för att vi inte setts bara vi tre typ sen när vi satt i pumpeparken med mackor och snackade gött i flera timmar, och gången innan det kan jag inte ens komma ihåg när det var så längesen det var! Men också för att jag vet att jag aldrig kommer att hitta två lika bra vänner som ni! Man brukar skriva "vi genom vått och torrt, vi genom allt", men när jag skriver det menar jag det verkligen! Jag vet att det faktiskt kommer vara vi tre genom vått och torrt, oavsett vad! Klart att det kommer komma perioder vi knappt hinner ses, men jag vet att vi alltid kommer hitta tillbaka till varandra, för det har vi alltid gjort. Oavsett hur förbannad jag var på er två jävlar för att ni låste in mig på toan och slog bort fotbollen när jag höll på att få kickrekord och för att ni försökte sno min älskade pojkvän genom att bli tagna av polisen med honom, oavsett hur förbannad jag var på er har det alltid slutat med att vi skrattar åt det tillsammans. Vet ni varför? För att ni två är de bästa tjejerna som finns, och jag tror faktiskt att det är något speciellt med vårat FEL. En sak jag iallafall är helt hundra på är att hur FEL vi än är, kan man inte bli mer RÄTT tillsammans än vad vi är tjejer<3 JAG ÄLSKAR ER!

2009-11-16 @ 23:23:22
URL: http://liinnealarsson.blogg.se/
Postat av: amanda

vad fint skrivet fridis! :)

2009-11-17 @ 09:06:42
URL: http://amandaibland.blogg.se/
Postat av: Anonym

mina tjejer ni är bäst <3<3

2009-11-17 @ 09:28:24
URL: http://fridoliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför sminkar ni er så mycket?

Standard svaret: Vi gör inte det! Nej okej, ni gör inte det.

Men det ser ju ut som ni gör det och ser för jävligt ut.

2009-11-17 @ 18:48:37
Postat av: Anonym

hahaha jävla offer. lätt att se på en bild som inte är i färg? du måste ha jädrigt bra syn du ..

2009-11-17 @ 21:54:05
URL: http://fridoliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH DÖÖÖÖR! vrf sminkar ni er så mkt?

bilden är svart/vit, lätt att se!

tycker att ni alla tre är sjukt fina

2009-11-23 @ 16:14:16
Postat av: Anonym

härligt att höra!

2009-11-23 @ 19:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0