måndag

Dva jag hemma.. både från borås, skola och träning.

Lördags: martin hade bortamatch så jag stanna hemma tillsammans med martin föräldrar som va förbi. Blev lite affärer och kik på stan. Och senare Simons hockeymatch. Sen på kvällen blev det bara mys hemma i lägenheten. Såg på TAKEN, riktigt bra.

Söndag: Tog tåget till göteborg för att kolla när Martin mötte frölunda. Hade lite tid över så kika snabbt börbi på NK och hitta lite julklappar som jag nog ska önska mig. (A) Sen efter matchen tåg jag tåget tillbaka till borås, hyrde film, och försökte förtränga den vanliga söndagsångesten som tyvärr lyckas komma på söndags kvällarna då man vet att klockan ringer tidigt och en hel skolvecka väntar en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0