Questions and Answers

vad är dina framtidsplaner? Vad vill du göra efter gymnasiet? :P mina framtidsplaner är att bli en färdig utbildad frisör så jag kan komma igång med jobbet och käna egna pengar nästan direkt efter skolan. sen flytta ihop med martin och leva livet. försöka komma ut och resa och hitta på lite roliga saker.

har förstått att du och din kille inte bor i samma stad. hur tycker du de funkar ? ;P
jag tycker att det funkar riktigt bra, och vi har faktiskt bra möjligheter till att kunna träffat ganska ofta. sen kan det va jobbigt att behöva sakna, och ibland skulle de va skönt om man bara kunde träffas en liten stund någon dag. men många tror att distans förhållande inte funkar, men det är skitsnack. att går om man bara vill!

hur fixar du håret varje dag? det är himla snyggt :) brukar faktiskt inte fixa håret jätte mycket. använder mig av antingen platt eller trippeltång. ibland "vågor" med trippeltången, ibland rakt och ibland gör jag större lockar med plattången. inte alls mycket tid bakom mitt hår :)

vad är det första vi ska göra när vi flyttat till lill-götet? haha amanda! hitta en prins till dig och leva lajfet

du skriver ju mycket om dina dagar och sånt. men är lite nyfiken på livet. vart bor du ? hur bor du? och med vilka? bor du hos din kille också ? eller är du bara och hälsar på? nej jag bor inte hos min kille, han bor i borås tillsammans med sin storebror. och jag bor i en villa hemma i trollhättan tillsammans med min familj ( mamma, pappa, syster, hund)

solar du mycket? du är väldigt brun. nej jag solar inte allt mycke längre, förr kunde jag sola nästan två ggr i veckan. men nu har jag inte tid till det längre, och tycker verkligen inte jag är brun. men ska försöka börja sola lite mer nu igen.


handlar du bara märkeskläder/billiga eller blandar du? :D
nej jag blandar rätt mycke. har både och. men behöver inte ha allt i märkeskläder så tycker det är ett bra sätt att blanda lite så länge stilarngår ihop!


vad är det bästa du vet med din kille ? det bästa minnet med han ? det bästa med din familj ?
det bästa med min kille är att han är bra på precis alla sätt, ser inga fel hos eller med han. och han accepterar mig verkligen för den jag är, vilket är riktigt viktigt om man vill att ett förhållande ska fungera bra. de bästa minnet med han är nog alla mysiga stunder och dagar från i sommras. det bästa med min familj är att vi funkar som en bra familj ska göra, vi kan ha både skoj och tråkigt tillsamman. vi lever för varandra, och jag är glad för att jag har just den familjen jag har.

så de va lite av frågorna.. nu hinner jag inte mer för idag. ska ner och käka sen plugga ta mig en skön dusch och fixa lite naglar osv. ha de så bra.


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Hann tyvärr inte att ställa en fråga :P

2009-10-22 @ 20:33:14
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0