wonderful time with a wonderful boy

Underbara dag, idag har jag och martin vart tillsammans i sex månader. tiden har gått fort, men det är ju precis vad den brukar göra då man är lycklig. om du bara viste hur mycke jag uppskattar att du är den du är.att få se in i dina busiga små tindrande ögon och att få se ditt underbara leende, det är de bästa jag vet. du har precis allt som den bästa ska ha. ditt hjärta är verkligen ett hjärta av guld och det är jag så stolt för, men hoppas också att du är stolt för den du är. du är så jäkla bra, men tillsammans är vi bäst i världen. hoppas detta bara är en liten liten början på något stort och bra. jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0